Directorul Serviciului Administraţia Domeniului Public din cadrul Primăriei Târgu-Mureş, Florin Moldovan, a declarat ieri, pentru cotidianul „Zi de Zi”, că documentaţia pentru eliberarea autorizaţiilor pentru ocuparea domeniului public se poate depune şi la sediul Primăriei din Piaţa Victoriei, şi nu doar la biroul care funcţionează în fostul sediu al Energomur, cum era până acum.
În acest sens, mureşenii interesaţi să obţină autorizaţie pentru ocuparea domeniului public sunt aşteptaţi la camera 77, în sediul Primăriei din Piaţa Victoriei. “Având în vedere că o parte din Serviciu Administraţiei Domeniului Public s-a mutat în fosta clădire a Energomur, cu spaţiile de birouri, şi în cadrul acestui Serviciu erau două probleme de încasat taxe, una pe partea de afişaj stradal pentru panouri publicitare şi respectiv taxa de ocupare a domeniului public pentru materiale de construcţii în momentul în care cineva îşi face de exemplu faţada şi are nevoie să ocupe o parte din trotuar. Datorită faptului că distanţa este foarte mare de la sediul actual al acestui Serviciu până la Primărie, am ajuns la o soluţie, taxele respective se vor încasa la Serviciul Administraţiei Domeniului Public din cadrul Primăriei, camera 77, la fel şi cererile şi toată documentaţia necesară pentru eliberarea acestui aviz se va depune la camera 77. În felul acesta, am venit în sprijinul cetăţenilor pentru a nu mai face aceste drumuri de la un punct de lucru la altul”, a precizat Florin Moldovan.
Decizia municipalităţii vine după ce mai mulţi cetăţeni au criticat modul în care era gândit sistemul de obţinere a autorizaţiei, contribuabilii fiind nevoiţi să completeze documentele la sediul fostului Energomur, să se deplaseze apoi în Piaţa Victoriei pentru a achita taxele şi în cele din urmă să revină la biroul de la Energomur. “Dacă vreţi să plătiţi pentru ocuparea d