• Desi costurile sunt reduse, serviciile furnizate de cele mai multe spalatorii auto nu sunt de calitate • Tot mai multi dintre clienti sustin ca trebuie sa spele din nou masina dupa ce a fost dusa la spalatorie sau ca nu beneficiaza de oferta promotionala promisa
Majoritatea spalatoriilor auto din municipiu isi intampina clientii cu tot felul de oferte promotionale. Pe o singura strada sunt cel putin cinci firme care furnizeaza astfel de servicii si au aceeasi strategie de marketing. Pentru 19 lei, autoturismele sunt spalate in interior si exterior, iar la cinci spalari, cea de-a sasea este gratuita. Desi cei mai multi dintre soferi sunt incantati cand vad aceste oferte, raman dezamagiti in momentul in care isi duc masina la spalat. "Am venit o data sa imi spal masina pentru ca vazusem ca e mai ieftin, la oferta cu 19 lei. Mi-au spalat-o repede si foarte prost si am fost nevoita sa o duc la alta spalatorie dupa aceea ca sa o curete din nou", a spus o soferita. Desi majoritatea patronilor sustin ca numarul clientilor a scazut, serviciile furnizate sunt de proasta calitate. "Au scazut vanzarile cu 20 la suta, din cauza concediilor, iar majoritatea cer promotiile", a spus administratorul unei spalatorii auto.
Din cauza concurentei acerbe, multi dintre patronii firmelor paseaza vina la colegii lor de breasla. "Noi efectuam serviciile cerute de clienti si la preturile corecte, asa cum sunt promotiile, in cazul nostru cele cu 19 lei spalat interior si exterior. Daca vrea omul sa ii facem si motorul, il facem pentru 14 lei in plus. Eu am auzit ca la vecini se mai fac marsavii, asa ca mergeti la ei", a spus administratorul unei alte spalatorii. Durata unei spalari este de minimum 35 de minute, insa de multe ori timpul este redus cu cateva minute, iar calitatea serviciilor este pe masura. "De cele mai multe ori, spalarea se face repede. De asta