Bancile private au inceput sa faca o selectie mai stricta a clientilor, renuntand chiar si la clienti cu portofolii de investitii de sute de mii de lire, pentru a se concentra asupra celor cu averi foarte mari.
"Elimina clientii cu marje de profit mai scazute", a spus Stewart Richardson, partener al RMG Wealth Management, potrivit Financial Times.
Asftel, Deutsche Bank Private Wealth Management a notificat o clienta, Dilys Firn, ca trebuie sa isi inchida contul de 100.000 de lire, institutia motivand ca "actuala valoare a contului nu permite bancii sa furnizeze o solutie eficienta din punct de vedere al costurilor pentru nevoile de investitii".
Firn a fost clienta bancii timp de 30 de ani.
"Ne revizuim constant pozitia comerciala pentru a lua in calcul complexitatea in crestere si costurile de operare aferente administarii activelor clientilor. Daca acest lucru conduce la situatia in care un client se confrunta cu comisioane mai ridicate decat este necesar in raport cu bilantul contului lor, il vom notifica pentru a gasi o solutie mai eficienta din punct de vedere al costurilor pentru nevoile lor de investitii", a declarat reprezentantii institutiei.
Revizuirile vin in contextul in care bancile isi concentreaza atentia asupra comisioanelor anuale, o sursa de venituri mai sigura comparativ cu comisioanele percepute pe tranzactii.
Bancile private au inceput sa faca o selectie mai stricta a clientilor, renuntand chiar si la clienti cu portofolii de investitii de sute de mii de lire, pentru a se concentra asupra celor cu averi foarte mari.
"Elimina clientii cu marje de profit mai scazute", a spus Stewart Richardson, partener al RMG Wealth Management, potrivit Financial Times.
Asftel, Deutsche Bank Private Wealth Management a notificat o clienta, Dilys Firn, ca trebuie sa