INFORMAŢIE DE PRESĂ Bucureşti, 14 august 2012
BCR – Programul de lucru cu publicul
Bucureşti, 14 august 2012 – Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în ziua de miercuri, 15 august 2012.
‘’BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, în concordanţă cu programul băncii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Direcţiei de Comunicare, BCR.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM).
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
· telefonic, apelând gratuit Alo 24 Banking BCRdin orice reţea naţională, la numarul de telefon 0800.801.BCR (0800.801.227)
· prin internet, prin Click 24 Banking BCR disponibil 24/7, accesând direct www.24banking.ro sau m.24banking.ro de pe telefoanele mobile cu acces la internet
· prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia în perioada menţionată de urmatoarele servicii:
· Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking