AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial şi de distracţii deschis non-stop în Estul Europei, dă startul campaniei „MEGA LICHIDARE DE STOC" în timpul căreia vizitatorii se vor bucura de reduceri de peste 70% din preţul produselor, la majoritatea magazinelor din incinta mall-ului.
Campania este extrem de populară în rândul consumatorilor şi se va derula pe parcursul a trei zile, 14 august, 15 şi 16 august, discountul aplicat de retailerii care participă la promoţie fiind de minimum 70%. Acest concept de cumpărături este unul original, AFI Palace Cotroceni fiind primul centru comercial din România care l-a implemetat. Produsele ce vor avea aplicat discountul maxim urmează să fie expuse în exteriorul magazinelor (în faţa vitrinelor), zona fiind decorată printr-o semnalistică specifică. Această campanie se desfăşoară de două ori pe an, la finalul fiecărui sezon: primăvară - vară şi toamnă - iarnă.
Campania de reduceri este prilejul ideal pentru retailerii de fashion şi accesorii de a-şi lichida stocurile din colecţiile precedente dar şi pentru furnizorii de servicii din AFI Palace Cotroceni de a-şi spori vizibilitatea pe piaţă prin reduceri adresate publicului larg. Astfel, pe lângă reducerile substanţiale la haine si accesorii, clienţii AFI pot beneficia şi de reduceri la sala de sport pe perioada campaniei.
Având experienţa ultimelor campanii „MEGA LICHIDARE DE STOC", reprezentanţii AFI Palace Cotroceni se aşteaptă la o evoluţie considerabilă a traficului şi a vânzărilor în perioada campaniei.
Ce branduri participă la Mega Lichidare de Stoc?
Timp de trei zile la AFI Palace Cotroceni vizitatorii se vor putea bucura de o adevărată sărbătoare a preţurilor datorită numărului mare de parteneri implicaţi în campania Mega Lichidare de Stoc. Printre magazinele partenere se numără: Otter, Aldo, Benvenuti, Tina R, Goldenpoint, Animax, Plus