Din punct de vedere estetic, "nava" X6 se laudă cu o îmbunătăţire în premieră pentru segmentul din care face parte. Este vorba despre farurile integrale LED, feature care îl scoate din "turmă". Acestea vin ca opţiune la farurile bixenon sau standard la X6 M. În plus, proiectoarele de ceaţă sunt amplasate într-un contur mat în partea superioară a prizelor exterioare de aer, făcând maşina să pară mai lată. Sub capotă găsim cai, adică performanţă. Toate motoarele X6 sunt echipate cu tehnologia BMW TwinPower Turbo. Pentru exemplificare, avem motorul V8 de la X6 xDrive50i care dezvoltă 407 cai putere, în timp ce xDrive35i, şase cilindri în linie, "doar" 306 cai. xDrive40d şi xDrive30d se laudă cu propulsoare ce dezvoltă 306, respectiv 245 cai putere. Consumul pentru cele din urmă (declarat de producător) este uimitor de redus, 7,5%, respectiv 7,4%. Vorbim, totuşi, despre un SUV de dimensiuni impresionante!
X1 vine cu motor de 2 litri şi 218 CP!
BMW X1, "mini" SUV-ul constructorului german, aduce la rându-i nişte îmbunătăţiri serioase. Vorbim despre cutia de viteze automată cu opt trepte, alături de care debutează sistemul ECO PRO, pentru cei care vor "linişte" şi consum mai mic şi nu sport. De asemenea, trebuie notat propulsorul de 2 litri turbodiesel care dezvoltă 218 cai putere pe X1 xDrive25d (asta pentru cine considera X1 maşină de mămici!). Pe lângă acesta, tot ca noutate menţionăm apariţia variantei sDrive16d (116 cai putere). Pentru că X1 este o ţintă pentru cei care vor un portbagaj mare, aflaţi că acesta are o capacitate între 360 şi 480 de litri, în funcţie de poziţie. Despre interior mai puţin, modificările la acest capitol fiind prea puţin semnificative.
66.588 de euro costă BMW X6 în versiunea xDrive30d, cel mai ieftin, în timp ce pentru varianta X6 M trebuie să plătiţi 117.676 euro
Din punct de vedere estetic, "nava" X6 s