Târgumureşeanca Veronica Vunvulea îşi desfăşoară activitatea, de şase ani, în echipa de marketing responsabilă de promovarea emisiunilor şi evenimentelor produse sub brandul Prima TV. Pasionată de tot ceea ce e frumos, tânăra în vârstă de 30 de ani mărturiseşte că nu ar schimba pentru nimic în lume domeniul de care s-a îndrăgostit iremediabil, şi anume televiziunea. După ce a absolvit Colegiul Naţional “Alexandru Papiu Ilarian” din Târgu-Mureş, în anul 2000, Veronica Vunvulea s-a mutat în capitală unde a urmat cursurile Facultăţii de Cibernetica din cadrul ASE Bucureşti. “Imediat după absolvirea facultăţii, am fost angajată la o firmă de programare software, însă după câteva luni am decis să fac cu totul altceva şi am plecat la MediaPro Pictures, apoi o perioadă scurtă la UTV România, iar de acolo am ajuns la Prima TV”, explică Veronica Vunvulea. Târgumureşeanca rememorează cu drag povestea angajării, în anul 2006, la Prima TV, unde este responsabilă de promovarea produselor cu brandul Prima TV. “Aplicasem pentru un job la o casă de producţie, deşi nu eram foarte sigură că producţia TV mi se potriveşte. Întâmplător, şeful casei de producţie era, la vremea respectivă, şi consultant de marketing la Prima TV. M-a sunat chiar a doua zi după interviu şi mi-a propus un post de Marketing Specialist. Iniţial am fost angajată pentru emisiunea “Megastar”, însă ulterior am preluat şi alte emisiuni. În timp, o divizie din Marketing a devenit departamentul Product Management, noi, împreună cu departamentul Creaţie şi cel de PR, ne ocupăm de promovarea fiecărui produs, fie el emisiune, eveniment sau brandul Prima TV, pe toate mediile de comunicare”, spune fosta “papiistă.” Totodată, tânăra mărturiseşte că a fost atrasă de teatru, film şi televiziune încă de la vârsta copilăriei, iar odată cu primul loc de muncă din domeniu, la MediaPro, s-a îndrăgostit iremediabil de TV. “Visam de