Cine va fi totuşi tras la răspundere pentru dezorganizarea şi lipsa de intervenţie de la aeroportul Otopeni, care au contribuit la incidentul nefericit cu japoneza? Având în vedere că România este o ţară în care totul se pierde între comisii, înfiinţarea de patrule mixte, legea care nu prevede nimic şi cererea premierului Ponta adresată ministrului de interne şi celui al transporturilor "să preîntâmpinăm asemenea evenimente", cel mai probabil cazul japonezei ucise după ce a fost acostată la Otopeni se va îngropa în uitare. Şi totul va reintra în normalul viciat al acestui sistem.
În urmă cu o săptămână eram faţă în faţă cu unul dintre dispecerii de taxi de la Otopeni, care îmi spunea că taximetriştii "piraţi" sunt la ei acasă în aeroport, prezenţi în fiecare zi, coabitând cu cei care asigură paza zonelor publice. Ieri, acelaşi dispecer Florentin D. îmi transmitea că deşi de vineri autorităţile au crescut numărul poliţiştilor şi jandarmilor în zonele publice, este sigur că "piraţii" vor reveni pe aeroport în lipsa unor măsuri drastice aplicate constant în aeroport.
Aproape cinci ore, atât au alocat vineri reprezentanţii a şapte instituţii de stat şi ai firmei private de pază din aeroport rezolvării problemei cu taximetriştii "piraţi", dar şi pentru întărirea securităţii şi protecţia pasagerilor din Otopeni, problemă care în ultimii ani nu şi-a găsit rezolvare.
A trebuit ca o studentă japoneză de 20 de ani acostată în aeroport şi dusă la un taxi să îşi piardă viaţa pentru ca autorităţile să vadă situaţia cu care se confruntă zilnic pasagerii ajunşi pe aeroport.
Cu maşina de serviciu care îi duce şi îi ia de la aeroport la fiecare deplasare, ministrul şi secretarii de stat din cadrul Ministerului Transporturilor, dar şi şefii altor instituţii de stat au fost până acum "imuni" la problema taximetriştilor "piraţi" din aeroport. Plătiţi din banii