Absolventă a două facultăți, ASE și Teatru, actrița de origine târgumureșeană Maria Bata se află foarte aproape de accederea în finala castingului internațional organizat pentru selectarea celei care va deveni imaginea brandului cunoscutei băuturi Martini în întreaga lume. Calificată în faza semifinală alături de alte 27 de domnișoare, dintr-un total de 3.500 de concurente din 25 de țări, Maria Bata are nevoie de cât mai multe voturi pentru a accede în finala castingului Martini Royale, care va avea loc la Milano. Așa că haideți să o votăm aici! http://www.facebook.com/Martini/155729047884373?sk=app_314018985345019&app_data=group~2|episode~2
Reporter: Vă rog să vă prezentați, pe scurt, cititorilor “Zi de Zi”… Maria Bata: M-am născut în Târgu-Mureș și am 28 de ani. Am absolvit Colegiul Național “Alexandru Papiu Ilarian”, promoția 1999-2003. După liceu am plecat la București și patru ani mai târziu eram absolventa Academiei de Studii Economice, specializarea Management.
Rep.: Cum a apărut pasiunea pentru actorie? M.B.: În verile studențești am început să merg la castinguri și să filmez reclame. Mi-am dat seama atunci că îmi place să “îmbrac” diverse roluri și că mă simt bine în fața camerei. Așa că am ales să fac a doua facultate, cea de teatru, și să combin modeling-ul cu filmările și încet – încet cu scena teatrelor bucureștene.
Rep.: Cum ați intrat în competiția pentru a deveni imaginea Martini? M.B.: În competiție au intrat 25 de țări. Au fost etapele naționale în care au participat nu mai puțin de 3.500 de candidate care au postat pe pagina www.facebook.com/martini scurte filmulețe în care erau protagoniste, încercând să exprime cât mai creativ și personalizat filosofia brandului, “Luck is an Attitude.” Am fost selecționate în etapa următoare 28 de fete, eu fiind singura reprezentantă a României, care am participat la un eveniment de o săptămână la