Bucureştiul va fi promovat în străinătate, începând din luna noiembrie, ca o destinaţie pentru iubitorii de distracţie în cluburi, dar şi pentru obiectivele culturale, şi va avea un brand propriu, a declarat agenţiei Cristian Bărhălescu, secretar de stat în MDRT.
"Împreună cu asociaţiile profesionale şi cu Primăria Bucureştiului trebuie ca în perioada următoare să activăm o asociaţie de promovare a Capitalei. Ea este deja înfiinţată, dar în acest moment nu este activă. Ne propunem o mai bună capacitare a hotelurilor, pentru a creşte numărul de turişti care vin să cheltuiască bani şi pentru a atrage pe weekend, în excursii de tip city break. Vrem să promovăm atât obiectivele culturale, dar şi cluburile din Bucureşti, adică turismul de distracţie", a spus Bărhălescu.
Cluburile din Bucureşti vor fi promovate în ţări precum Marea Britanie, Germania, Franţa, Italia, Spania, Ungaria şi Polonia. Pentru cluburi, segmentul ţintă vor fi tinerii, iar pentru turismul cultural persoanele de vârsta a doua.
"Avantajele noastre ca destinaţie de distracţie sunt că în România cluburile sunt deschise până dimineaţa la ora 5-6-7, iar în interiorul lor este permis consumul de băuturi alcoolice până dimineaţa, lucru care este interzis în alte state. De exemplu, în Italia, după ora 2 nopatea nu se mai vând băuturi alcoolice. Preţurile sunt, de asemenea, accesibile. În felul acesta capacităm peste week-end, vineri şi sâmbătă noaptea, hotelurile care sunt lăsate libere de oamenii de afaceri, de cei care vin în delegaţii sau cei care vin cu treburi în capitală în timpul săptămânii", a mai spus oficialul MDRT.
Produsul de city break va fie scos pe piaţă la târgul de la Londra din noiembrie şi la cel de la Berlin, din martie. Secretarul de stat crede că Bucureştiul ar fi mai bine promovat dacă ar avea un brand turistic propriu.
Pentru a transforma Capitala într-o de