Imagini filmate în Gara de Nord din Timişoara au fost incluse într-un clip TV ce face parte din campania Heineken de promovare a celui mai recent film din seria "James Bond", informează mynewsdesk.com.
Compania Heineken, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, a lansat, pe 20 septembrie, un nou clip TV şi o campanie online pentru a promova cel de-al 23-lea film din seria "James Bond", intitulat "Skyfall", în care rolurile principale sunt interpretate de Daniel Craig şi Berenice Marlohe.
În acest spot publicitar revoluţionar, telespectatorii au posibilitatea de a-l vedea în acţiune pe starul britanic, într-o secvenţă de scene extrem de dinamice, filmate în timpul unei călătorii cu trenul.
Daniel Craig nu a venit însă la Timişoara pentru a filma aceste scene. Reclama a fost realizată în studiourile Shepperton din Marea Britanie, iar imaginile cu Gara de Nord din Timişoara, surprinse de o echipă de cameramani, au fost adăugate în etapa de postproducţie. Deşi la Timişoara era o zi însorită şi termometrul înregistra valoarea de 28 de grade Celsius, specialiştii britanici în montaj au inclus secvenţele înregistrate în România într-o scenă de iarnă, în care ninge, iar munţii din apropiere - adăugaţi şi ei prin grafică digitală - sunt acoperiţi cu zăpadă.
Clipul publicitar se doreşte a fi un omagiu adus francizei "James Bond" şi include o serie de elemente care au apărut în filmele precedente din această serie. Astfel, telespectatorii au posibilitatea de a vedea celebrul inel Spectre din lungmetrajul "Dr. No", logourile Spectre şi Zorin Industries, dar şi oul Faberge din filmele "Din Rusia, cu dragoste" şi ""Agentul 007 contra GoldenEye".
Piesa care reprezintă coloana sonoră a clipului, intitulată "Man Like That", este compusă şi interpretată de muzicianul neozeelandez în plină ascensiune Gin Wigmore, care