1,3 milioane de vizitatori, 13.000 de jurnaliști din 103 țări și 253 de mărci și-au dat întâlnire la Paris, cu scopul declarat de a găsi un panaceu pentru criza care zguduie din temelii industria auto.
Începând din 2008, expoziția auto de la Paris a devenit, dintr-un „Campionat Mondial” al mărcilor auto, un eveniment de prezentare a soluțiilor pentru depășirea crizei care pare gata să îngenuncheze mulți producători de mașini. Tot de atunci, singurul răspuns clar la noua realitate cu care se confruntă industria a fost prezentarea de modele noi, pe bandă rulantă, cu unicul scop de a redeschide buzunarele potențialilor clienți. Desfășurat o dată la fiecare doi ani, Mondial de l‘Automobile va aduce, în perioada 29 septembrie - 14 octombrie 2012, în fața celor 1,3 milioane de vizitatori, cele mai noi produse prezentate de peste 250 de mărci sosite din 20 de țări. Ca de fiecare dată, vedetele incontestabile ale expoziției vor fi vehiculele care au programată lansarea pe piață în următoarele luni.
Noutăți așteptate de la Dacia și Ford
Producătorul autohton Automobile Dacia va prezenta la expoziția din acest an două noi modele extrem de importante pentru viitorul mărcii. O nouă versiune a bestsellerului Logan este așteptată cu interes de toți cei care au privit cu uimire evoluția greu de estimat a diviziei „low-cost”, transformată recent în „smart buy” a grupului Renault. Mai mare, mai spațios, mai bine echipat și cu propulsoare mai eficiente, viitorul Logan va avea o parte frontală inspirată din designul modelelor de generație nouă Lodgy și Dokker. Tot la standul Dacia va fi prezentată și varianta revizuită a hatchbackului Sandero alături de versiunea Stepway. Spre deosebire de Dacia, care preferă să țină încă secretă lista modelelor prezentate la Paris, divizia europeană a americanilor de la Ford și-a anunțat deja gama de vehicule cu care speră să at