McCann Erickson a dezvoltat pentru Vodafone, în parteneriat cu Metrorex şi FlorideLux.ro, prima florărie digitală de la metrou, informează un comunicat de presă emis de reţeaua de telefonie mobilă.
Florăria a fost organizată la staţia de metrou Piaţa Victoriei. Toţi cei care vor să facă un cadou frumos, să fie romantici cu persoana iubită sau pur şi simplu drăguţi cu cei apropiaţi au ocazia de a o face "din mers", la propriu. Astfel, prin scanarea codurilor QR disponibile în staţia de metrou Piaţa Victoriei (M2), cei interesaţi pot trimite oriunde în ţara un buchet de flori ce poartă nume specifice cum ar fi "Mă gândeam la tine", "Nu-mi trebuie un motiv", "Ne vedem în weekend?", "Chiar daca nu e ziua ta" sau "Nu am uitat".Cei care totuişi nu apucă să profite de acest serviciu pot accesa direct site-ul florariadigitala.ro. "Am pornit de la ideea că, printre cei care urcă şi coboară grăbiţi între staţii, există şi oameni care se gândesc la cei dragi. Oameni care adoră surprizele, dar parcă şi mai mult adoră să facă surprize celorlalţi şi nu au nevoie de un motiv special pentru asta", a declarat Angus Slater (Chief Marketing Officer, Vodafone Romania).
Plata buchetelor se va face prin SMS, direct pe factură în cazul abonaţilor din orice reţea sau din creditul disponibil pe cartelă, în cazul utilizatorilor prepaid din orice reţea. Livrarea se va face în maxim 24 de ore de la primirea comenzii, oriunde în ţară, iar preţul buchetului include cheltuielile de transport. Florăria digitală va fi disponibilă la metrou până pe 30 noiembrie 2012. Urmăreşte-ne şi pe FACEBOOK ca să fii la curent cu tot ce mişcă în Bucureşti