Directorul general al Apple, Tim Cook, a cerut vineri scuze clienţilor frustraţi de erorile noului sistem de hărţi introdus de companie şi i-a îndreptat către servicii oferite de rivali, precum Google, scrie portalul AllThingsDigital.
Recunoaşterea unei greşeli de către şeful Apple este un moment "incredibil de rar", notează portalul IT.
Apple a lansat propriul serviciu de hărţi în septembrie, când a introdus noul sistem de operare iOS 6 şi a lansat la vânzare iPhone 5. Utilizatorii s-au plâns, însă, că noul serviciu de hărţi conţine erori geografice, are deficite de informaţii şi nu include caracteristici care fac serviciul Google Maps popular, precum informaţii despre transportul public, date ample despre trafic sau poze ale străzilor.
"
Ne pare foarte rău pentru frustrarea pe care am cauzat-o clienţilor şi facem tot ce putem pentru a îmbunătăţi serviciul Maps. Până când îmbunătăţim Maps, puteţi încerca alternative prin descărcarea de aplicaţii cu hărţi din App Store, precum Bing, MapQuest şi Waze, sau puteţi utiliza hărţi Google sau Nokia", afirmă Cook într-o scrisoare postată pe site-ul companiei.
În multe feluri, situaţia este comparabilă cu răspunsul Apple la problema legată de antena iPhone din urmă cu doi ani, când directorul general de la acea vreme, Steve Jobs, a organizat o conferinţă de presă în care a admis că iPhone nu este perfect, scrie AllThingsDigital.
Directorul general al Apple, Tim Cook, a cerut vineri scuze clienţilor frustraţi de erorile noului sistem de hărţi introdus de companie şi i-a îndreptat către servicii oferite de rivali, precum Google, scrie portalul AllThingsDigital.
Recunoaşterea unei greşeli de către şeful Apple este un moment "incredibil de rar", notează portalul IT.
Apple a lansat propriul serviciu de hărţi în septembrie, când a introdus noul