Chiar daca folosesti eficient Twitter sau/si Facebook nu inseamna ca trebuie sa ignori alte oportunitati de pe piata. Una dintre ele este Pinterest, platforma foto care poate fi folosita eficient pentru a-ti promova startup-ul.
A folosi Pinterest ca un instrument de marketing pentru business-ul tau este o modalitate foarte buna de a-ti creste traficul pe site si, mai important, sa convertesti traficul in vanzari. In ciuda “bonanzei”, trebuie sa fii atent cum folosesti platforma intrucat anumite formule nu sunt la fel de eficiente ca altele. Mai jos, cateva ponturi, oferite de Entrepreneur.com.
1. Ia in considerare optiunile tale
Nu toate strategiile de marketing folosesc Pinterest eficient. Iata trei feluri in care companiile foloseste instrumentele sociale:
- Mavens – folosesc imagini care nu sunt ale lor si le posteaza pe web din alta parte.
- Conectorii – nu folosesc propriile imagini dar insista sa “re-pin-eze” imaginile deja folosite de altii pe Pinterest
- Showcasers – posteaza propriile imagini de pe website-urile/blogurile lor.
2. Pune-ti la punct propria strategie Citeste si:Cartile de vizita supravietuiesc: opt ponturi pentru a atrage atentia si a iesi din tiparePinterest lanseaza aplicatii dedicate pentru Android si iPadMagazin romanesc sfideaza parerea specialistilor si �testeaza terenul� printr-o prima campanie Pinterest
Un studiu realizat in iunie de Pinsights reliefeaza ca “mavensii” primesc cele mai mult click-uri si repin-uri si implicit cele mai bune rezultate, in timp ce showcaserii au primit cele mai putin.
Acest lucru inseamna ca showcaserii ar trebui sa inceapa sa foloseasca imaginile altora? Nu neaparat. Dar arata ca in loc sa publici imaginile companiei tale, produselor tale, ai putea incerca sa postezi imagini mai variate.
Asa fac unele branduri, precum Kate Spade, conform P