Centrade Saatchi & Saatchi România a fost premiată cu un Silver Drum la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum pentru execuţia Braveheart din campania "Motivational GPS", informează agenţia printr-un comunicat de presă. Aceasta s-a aflat pe shortlist în categoria Radio, alături de celelalte două execuţii din campanie, 300 şi Gladiator.
"Ne bucurã acest premiu cu atât mai mult cu cât rãsplãteşte colaborarea noastrã îndelungatã cu Toyota, dar mai ales ideile creative. Un bãrbat puternic, chiar şi atunci când greşeşte drumul, nu va recunoaşte cã are nevoie de indicaþii. Noi ştim însã cã, dacã e suficient de motivat, va face tot posibilul sã nu mai greşeascã. Or, ce motivaþie mai bunã puteam gãsi, dacã nu modelele bãrbãteşti de impact în istorie, care sã ne transmitã mesajul, cu atât mai mult cu cât industria de cinema a fost atât de generoasã încât sã îi promoveze? Este una dintre ideile cu care ne mândrim, iar premiul acesta îi recunoaşte valoarea", a declarat Johan Ohlson, Executive Creative Director Saatchi & Saatchi.
F. A. Centrade Saatchi & Saatchi România a fost premiată cu un Silver Drum la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum pentru execuţia Braveheart din campania "Motivational GPS", informează agenţia printr-un comunicat de presă. Aceasta s-a aflat pe shortlist în categoria Radio, alături de celelalte două execuţii din campanie, 300 şi Gladiator.
"Ne bucurã acest premiu cu atât mai mult cu cât rãsplãteşte colaborarea noastrã îndelungatã cu Toyota, dar mai ales ideile creative. Un bãrbat puternic, chiar şi atunci când greşeşte drumul, nu va recunoaşte cã are nevoie de indicaþii. Noi ştim însã cã, dacã e suficient de motivat, va face tot posibilul sã nu mai greşeascã. Or, ce motivaþie mai bunã puteam gãsi, dacã nu modelele bãrbãteşti de impact în istorie, care sã ne transmitã mesajul, cu atât mai mult cu cât industri