Studiourile germane Wooga, unul dintre cele mai promitatoare start-up-uri din Berlin, au o poveste demna de mentionat si din care pot invata si romanii. Stephanie Kaiser a fost alaturi de companie inca inainte ca acesta sa lanseze jocul Monster World care in decurs de doi ani jumatate a atras zeci de milioane de jucatori. Care sunt secretele din spatele succesului?
Stephanie Kaiser este head of studio la Wooga, al treilea cel mai mare dezvoltator de jocuri sociale la nivel global si dezvoltator principal in Europa, conform propriilor declaratii. Stephanie Kaiser a realizat design-ul si a dezvoltat titlul jocului pentru Facebook Monster World. De la lansarea din aprilie 2010, echipa a crescut organic jocul care a atins, zilnic, 8 milioane de jucatori.
Este pasionata de tot ceea ce face si considera ca activitatea din Wooga este una care i se potriveste si care o face sa se simta bine zi de zi, la locul de munca si in afara lui.
Wall-Street.ro: Spune-ne mai multe despre tine. De ce ai ales sa faci parte din echipa Wooga?
Stephanie Kaiser: Il cunosteam pe Jens Begemann (Fondatorul Wooga) de la un job precedent. Dupa ce am plecat de acolo am pastrat legatura, el a infiintat propria lui companie si atunci cand a inceput sa angajeze oameni m-a intrebat daca mi-ar placea sa fac un joc pentru Wooga. Ca sa fiu sincera, nu stiam prea multe lucruri despre ce inseamna sa construiesti un joc social. De un lucru eram insa sigura – imi doream sa lucrez cu Jens. Desi pitch-ul lui nu a fost cel mai bun („Stephanie, nu avem inca un produs si nici bani, nu sunt sigur daca o sa te putem plati pana la finalul anului – vrei sa ni te alaturi?”), nu am stat pe ganduri cand mi s-a oferit oportunitatea de a lucra impreuna. Apropos, la acel moment compania nici macar nu se numea Wooga, cred ca numele a fost inventat mai tarziu.
W-S.ro: Care au fost cele mai