Stefan Palarie, trainer si om cu experienta in companii precum IBM, P&G sau DHL, vorbeste pentru Wall-Street.ro despre motivatie, ce trebuie sa urmareasca tinerii cand vor sa intre in antreprenoriat dar si motivele pentru care a fondat ONG-ul Scoala de Valori.
Stefan Palarie a absolvit in 2003 Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, specializarea Cibernetica. A fost 4 ani membru AIESEC Bucuresti si un an in AIESEC Belgia, a lucrat la DHL, Procter&Gamble, IBM, Interact si a urmat master-ul de Comunicare manageriala si resurse umane din cadrul SNSPA (Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative) participand la multe conferinte si cursuri de dezvoltare personala.
„Nu prea am timp de hobby-uri, dar un hobby de care incerc sa ma tin este calatoritul - 2 tari in fiecare an. Sunt pasionat de istorie si citit. Consider ca stiind istoria unui loc, inveti despre viitorul ei. Incerc sa fac foarte mult sport, iar cea mai mare pasiune a mea este educatia - schimbarea, transformarea sociala si culturala”, spune Stefan Palarie.
Wall-Street.ro: Ce inseamna Scoala de Valori? Cand a inceput totul?
Stefan Palarie: Scoala de Valori este o organizatie care isi propune ca prin intermediul educatiei normative sa conduca la formarea unei societati bazate pe valori. Grupul tinta este format in general din elevi de liceu, deoarece am considerat ca acestia sunt cei care trec printr-o perioada fragila, vulnerabila din viata lor, o perioada care este, in acelasi timp, una oportuna pentru formarea lor efectiva. Tipul acesta de interventii are rezultate pe termen lung, nu pe termen scurt, aceasta fiind si folozofia care sta la baza organizatiei: impactul societatii pe termen lung.
Totul a inceput in mai 2009 cand, la o conferinta AIESEC despre leadership, s-a format prima echipa de organizare, urmand ca in noiembrie sa inceapa activita