Revista Variety, una dintre cele mai prestigioase surse de amuzament din Statele Unite, a fost vanduta grupului rival de presa, pentru un sfert de miliard de dolari.
Media Corporation (PMC) a cumparat revista pentru 25 de milioane de dolari, iar informatia a fost confirmata atat de noii proprietari, cat si de Reed Business Information, care a detinut timp de un secol publicatia, noteaza Wall Street Journal.
"Din anul 1905, Variety a reprezentat una din principalele surse de informare despre sectorul divertismentului, fiind in prezent una dintre cele mai cunoscute marci de presa", a subliniat Jay Pensek, cel care controleaza grupul PMC.
Acesta a mentionat ca noii proprietari ai Variety intentioneaza sa creasca vizibilitatea publicatiei si in alte medii, precum Internet, televiziune, smartphone-uri, dar si pe pietele internationale.
Din cauza concurentei acerbe, in 2009 Variety a decis ca intregul continut online sa poata fi accesat doar contracost, dar numarul de accesari a scazut cu 40%.
Revista Variety, una dintre cele mai prestigioase surse de amuzament din Statele Unite, a fost vanduta grupului rival de presa, pentru un sfert de miliard de dolari.
Media Corporation (PMC) a cumparat revista pentru 25 de milioane de dolari, iar informatia a fost confirmata atat de noii proprietari, cat si de Reed Business Information, care a detinut timp de un secol publicatia, noteaza Wall Street Journal.
"Din anul 1905, Variety a reprezentat una din principalele surse de informare despre sectorul divertismentului, fiind in prezent una dintre cele mai cunoscute marci de presa", a subliniat Jay Pensek, cel care controleaza grupul PMC.
Acesta a mentionat ca noii proprietari ai Variety intentioneaza sa creasca vizibilitatea publicatiei si in alte medii, precum Internet, televiziune, s