Lidl România marchează un an de prezenţă pe piaţa din România, raportând rezultate excepționale în îndeplinirea obiectivelor ambițioase, pe care și le-a propus în relația cu consumatorii români, sub sloganul „Alege înțelept”, calitate, diversitate, dar şi preţuri competitive pentru produsele comercializate prin rețeaua sa de magazine, dezvoltată la nivel național. „Lidl România și-a făcut un scop din promovarea celor mai bune produse românești în toate cele 146 magazine ale reţelei, alături de produse importate din diverse țări, confirmând promisiunea făcută consumatorilor români „Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa”, a precizat Petruța Petcu, director Media Relations & Crisis Management Division. Lidl are în prezent 146 de magazine și peste 3.000 de angajați în reţeaua de magazine, în centrele regionale de distribuţie şi în sediul central. În Târgu-Mureș, magazinul Lidl se află pe strada Livezeni nr. 2 B
Lidl România marchează un an de prezenţă pe piaţa din România, raportând rezultate excepționale în îndeplinirea obiectivelor ambițioase, pe care și le-a propus în relația cu consumatorii români, sub sloganul „Alege înțelept”, calitate, diversitate, dar şi preţuri competitive pentru produsele comercializate prin rețeaua sa de magazine, dezvoltată la nivel național. „Lidl România și-a făcut un scop din promovarea celor mai bune produse românești în toate cele 146 magazine ale reţelei, alături de produse importate din diverse țări, confirmând promisiunea făcută consumatorilor români „Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa”, a precizat Petruța Petcu, director Media Relations & Crisis Management Division. Lidl are în prezent 146 de magazine și peste 3.000 de angajați în reţeaua de magazine, în centrele regionale de distribuţie şi în sediul central. În Târgu-Mureș, magazinul Lidl se află pe strada Livezeni nr. 2 B