Grupul Volkswagen urmeaza sa anunte crearea unui nou brand low-cost, care sa rivalizeze cu producatorul Dacia, potrivit unui raport publicat de presa germana.
"Ideea unui brand low-cost este luata in considerare de Volkswagen de ceva timp", a precizat Eric Felber, purtatorul de cuvant al grupului nemtesc, citat de Autocar.
Rapoartele sugereaza ca Volkswagen intentioneaza sa lanseze, in prima faza, trei modele diferite, cu preturi cuprinse intre 6.000 de euro si 8.000 de euro.
Noul brand low-cost al Volkswagen va fi vandut pe piete precum China, India sau Rusia, insa masinile ar urma sa fie comercializate si in Romania.
Dacia a fost cea mai vanduta marca auto in Romania in luna septembrie, cu 1.049 de unitati, urmata de Volkswagen, cu 524 de unitati, Skoda, cu 404 de unitati, Ford, cu 391 de unitati si Renault, cu 355 de unitati.
De cealalta parte, marcile care au inregistrat cele mai mici vanzari in septembrie sunt Jeep, sase unitati, Lexus si Smart, cate trei unitati, Alfa Romeo, cu doua unitati si Bentley si Ferrari, cate o unitate.
Grupul Volkswagen urmeaza sa anunte crearea unui nou brand low-cost, care sa rivalizeze cu producatorul Dacia, potrivit unui raport publicat de presa germana.
"Ideea unui brand low-cost este luata in considerare de Volkswagen de ceva timp", a precizat Eric Felber, purtatorul de cuvant al grupului nemtesc, citat de Autocar.
Rapoartele sugereaza ca Volkswagen intentioneaza sa lanseze, in prima faza, trei modele diferite, cu preturi cuprinse intre 6.000 de euro si 8.000 de euro.
Noul brand low-cost al Volkswagen va fi vandut pe piete precum China, India sau Rusia, insa masinile ar urma sa fie comercializate si in Romania.
Dacia a fost cea mai vanduta marca auto in Romania in luna septembrie, cu 1.049 de unitati, urm