Noile modele ale Toyota, Lexus ES si GS, au probleme la manerele de deschidere a portbagajului.
Acestea se pot rupe prea usor si exista posibilitatea ca cineva sa ramana blocat in spatiul de depozitare al masinii de lux, scrie Bloomberg.
Defectiunea a fost descoperita in timpul testarii a 2.013 modele Lexus ES si EG.
Fiul de patru ani al lui Jake Fisher, de la Consumer Reports din New York, a intrat in portbagajul masinii pentru a testa din interior sistemul de deschidere.
Copilul a rupt manerul si nu a putut iesi din masina pana cand tatal sau nu i-a deschis, din exterior, portbagajul, a precizat Fisher.
Aceasta defectiune intervine intr-un moment in care Toyota intentioneaza sa retraga de pe piata 7,4 milioane de masini, din cauza unor probleme la inchiderea automata a geamurilor.
Actiunea companiei este cea mai mare din 1996, cand Ford a retras 7,9 milioane de vehicule de pe piata.
Noile modele ale Toyota, Lexus ES si GS, au probleme la manerele de deschidere a portbagajului.
Acestea se pot rupe prea usor si exista posibilitatea ca cineva sa ramana blocat in spatiul de depozitare al masinii de lux, scrie Bloomberg.
Defectiunea a fost descoperita in timpul testarii a 2.013 modele Lexus ES si EG.
Fiul de patru ani al lui Jake Fisher, de la Consumer Reports din New York, a intrat in portbagajul masinii pentru a testa din interior sistemul de deschidere.
Copilul a rupt manerul si nu a putut iesi din masina pana cand tatal sau nu i-a deschis, din exterior, portbagajul, a precizat Fisher.
Aceasta defectiune intervine intr-un moment in care Toyota intentioneaza sa retraga de pe piata 7,4 milioane de masini, din cauza unor probleme la inchiderea automata a geamurilor.
Actiunea companiei este cea mai mare din 1996