F64 Studiu, cel mai mare retailer foto din tara, a investit 100.000 de euro intr-o cafenea din cadrul showroom-ului de pe Bulevardul Unirii, amortizarea investitiei urmand sa se realizeze in circa patru ani, conform fondatorilor companiei.
“Aceasta cafenea nu este neaparat un business ci un loc unde pasionatii de fotografie se pot intalni si discuta despre noutati, despre calatorii, un loc de socializare care va aduce plus valoare business-ului nostru”, a spus Daniela Becheru, cofondator F64.
Cafeneaua este dotata cu mese hi-tech, tactile, prin intermediul carora in viitorul apropiat se vor putea plasa comenzi direct la bar. Acestea au si jocuri preinstalate precum si peisaje menite relaxarii clientilor. In cadrul cafenelei au fost angajati doi oameni.
Traficul in magazinul central este de circa 200-300 de clienti pe zi, jumatate dintre ei cumparand cel putin un produs. “Suntem foarte multumiti de vanzarile de produse high-end, precum DSLR-uri, insa, recunosc, nu am reusit pana acum sa atragem clienti entry-level, pentru camere foto mai ieftine, traditionale. Sa spunem ca, in prezent, targetam in special segmentul high-end de clienti care deja sunt familiarizati cu camerele foto performante”, a subliniat la randul sau Marian Alecsiu, director general si cofondator al business-ului, alaturi de Becheru.
Cresterea pe segmentul aparatelor foto nu mai este atat de accentuata ca in 2008, cand piata, efectiv, a explodat, continua el. “Cu toate acestea in trimestrul trei am reusit sa crestem cu 39% fata de aceeasi perioada a anului trecut si ne pastram estimarea de evolutie a afacerilor pe anul acesta, pana la 19,7 mil. euro”, completeaza Marian Alecsiu. Citeste si:F64 lanseaza noi reduceri pentru weekend. Comenzile au fost de 20 de ori mai multe fata de estimariAlecsiu, F64: Online-ul are foarte multe avantaje, dar se pierde consultan