Peste 35 000 de companii achiziţionează pentru salariaţii lor tichete de masă şi tichete cadou, de creşă şi de vacanţă emise de Edenred, cel mai mare emitent de tichete din România.
50% din companii utilizează aplicaţiile de comandă şi gestiune a tichetelor oferite de Edenred.
În primul semestru din 2012, procentul de companii-client Edenred care comandă tichetele pentru salariaţi prin intermediul aplicaţiilor IT şi online oferite de emitent a crescut la 50%, faţă de 45% în 2011.
Companiile-client Edenred pot alege dintre 3 tipuri de aplicaţii de comandă:platforma de gestiune Edenred Online, software dedicat sau soluţii informatice integrate cu diverse programe de Payroll & HR.
Aproape 50% dintre companii preferă încă să comande tichetele pentru salariaţi prin metode tradiţionale, transmiţând prin fax comenzile.
În general, cu cât companiile au mai mulţi angajaţi, cu atât recurg la aplicaţii de comandă mai sofisticate, care le uşurează munca de administrare a beneficiilor pentru salariaţi. Astfel, 75% din companiile cu peste 250 de salariaţi utilizează aplicaţii informatice (software si platforma online), procentul scăzând la 44% pentru companiile cu mai puţin de 10 angajaţi.
Geografic, nu există diferente majore între obiceiurile de comandă ale companiilor, însă în unele judeţe există preferinţe clare pentru gestionarea informatizată a beneficiilor. Se observă o pondere mai mare a comenzilor informatizate în judeţele Ilfov (64%), Bucureşti (60%), Timiş şi Satu Mare (56%), faţă de media de 50% la nivelul ţării.
Se remarcă o orientare crescută către comenzi online în judeţele Gorj (31%), Olt (30%), Mehedinţi (29%), Călăraşi (26%), Argeş, Neamţ şi Teleorman (23-24%), faţă de media naţională de 18%.
Edenred a lansat recent cea mai performantă aplicaţie online de management al tichetelor, prin care clienţii pot plasa