Clio 4, modelul care "întoarce foaia” şi exprimă cel mai bine reînnoirea designului Renault, a fost lansat săptămâna asta în România. Capitalizând atuurile intrinseci ale lui Clio – o maşină extrem de versatilă în viaţa de zi cu zi – Renault lansează noua generaţie, Clio 4, ce deschide un nou capitol în materie de design, marcat de influenţa lui Laurens van den Acker. Inspirat de prototipul DeZir, designul noului Clio se remarcă prin forma fluidă şi liniile curbe, care emană căldură şi senzualitate. România este una dintre primele ţări din Europa în care noul model este disponibil pentru cumpărare.
Noua generaţie Clio propune o serie de evoluţii importante faţă de modelul precedent; printre ele: stilul senzual şi emoţional, bazat pe noua identitate vizuală Renault; siluetă de coupe aplicată unei caroserii cu cinci uşi; mai mult dinamism şi personalitate cu o gardă la sol mai joasă, un ecartament mai mare, roţi plasate cât mai spre "exteriorul” caroseriei şi reducerea spaţiului dintre roţi şi pasajele roţilor; interiorul completează coerent stilul exterior, prin elemente ca: designul planşei de bord care aminteşte de aripa unui avion, consola centrală multimedia cu o poziţionare optimizată, gama de culori propuse, vitezometrul cu afişaj digital.
Gama de motorizări introduce noul motor în 3 cilindri pe benzină: Energy TCe 90 Stop & Start dar şi motorul Energy dCi 90 Stop & Start (consum mixt 3,6 l / 100 km si 93 g CO2 / km). Gama Clio 4 cuprinde trei versiuni de echipare, Authentique, Expression, Dynamique şi patru motorizări: 1,2 16V 75 CP / Energy TCe 90 (benzina) şi 1,5 dCi 75 CP / Energy dCi 90 (diesel).
Printre echipamentele standard regăsim: airbaguri frontale şi laterale cap-torace pentru sofer şi pasager, ESP (controlul traiectoriei) cu HSA (asistenţă la urcarea în pantă), tempomat-limitator de viteză (Cruise Control), faruri de