Raportul de date statistice privind serviciile poştale în anul 2011, publicat astăzi de ANCOM, arată că, după trei ani de scădere, piaţa a crescut cu 28% din punctul de vedere al traficului total poştal, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Anul trecut s-au raportat creşteri atât la nivelul traficului intern (29%), cât şi la nivelul traficului internaţional (15%).
În anul precedent în ţara noastră au fost procesate 527.276.394 de trimiteri poştale, în creştere cu 28% faţă de anul 2010, ceea ce înseamnă o medie de 27,69 de trimiteri poştale pe cap de locuitor, faţă de 19,26 în anul 2010.
Din numărul total de trimiteri procesate în anul 2011, furnizorul de serviciu universal Compania Naţională Poşta Română (CNPR) a prelucrat 79%, ajungând la 418.705.969 de trimiteri, în timp ce furnizorii privaţi au raportat 108.570.425 de trimiteri, realizând o creştere de aproape 30% faţă de anul 2010.
F. A. Raportul de date statistice privind serviciile poştale în anul 2011, publicat astăzi de ANCOM, arată că, după trei ani de scădere, piaţa a crescut cu 28% din punctul de vedere al traficului total poştal, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Anul trecut s-au raportat creşteri atât la nivelul traficului intern (29%), cât şi la nivelul traficului internaţional (15%).
În anul precedent în ţara noastră au fost procesate 527.276.394 de trimiteri poştale, în creştere cu 28% faţă de anul 2010, ceea ce înseamnă o medie de 27,69 de trimiteri poştale pe cap de locuitor, faţă de 19,26 în anul 2010.
Din numărul total de trimiteri procesate în anul 2011, furnizorul de serviciu universal Compania Naţională Poşta Română (CNPR) a prelucrat 79%, ajungând la 418.705.969 de trimiteri, în timp ce furnizorii privaţi au raportat 108.570.425 de trimiteri, realizând o creştere de aproape 30% faţă de anul 2010.
F. A.