CNADNR a anuntat ca deschide de marti, incepand cu ora 10:00, circulatia pe tronsonul de autostrada Timisoara - Lugoj, lot 1 (by-pass Timisoara). Tronsonul de 9,5 kilometri a costat peste 210 milioane lei (aproximativ 48 milioane euro), a fost construit de catre Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di Costruzioni si avea termen contractual de finalizare luna aprilie 2013. Tronsonul de autostrada inaugurat marti continua practic autostrada Arad - Timisoara pana la drumul national DN6 in dreptul localitatii Izvin (inainte de intrarea in Timisoara, practic ocoleste orasul de pe Bega) si face ca autostrada din vestul tarii sa nu se mai opreasca intr-o intersectie cu un drum judetean (DJ691) ca pana in prezent.
UPDATE Poze de pe noul tronson puteti vedea pe forum.peundermerg.roDate despre Autostrada Timisoara-Lugoj (Lot 1)
Lungime: 9,5 kmCost: 48 milioane euroConstructor: Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di CostruzioniLucrari de arta: 4 poduri, 6 pasaje, 11 podeteTermen de incepere: 2011Termen de finalizare: finalzat octombrie 2012 / termen contractual - aprilie 2013Autostrada Timisoara-Lugoj are o lungime de peste 32 de kilometri, continua practic autostrada Arad-Timisoara si cuprinde doua loturi - varianta ocolitoare Timisoara - 9,5 kilometri si Timisoara-Lugoj - 25,6 kilometri.
Tronsonul de autostrada inaugurat marti incepe de la Nord de localitatea Giarmata, la circa un kilometru de aceasta si se orienteaza catre Sud-Est, ocolind Giarmata prin Est, dupa care traseul merge pe la Nord de DN 6 si se termina la Nord de kilometrul 54+000, unde se asigura schimbul de trafic cu DN6.
Practic, desi vorbim de un tronson de lungime mica, acesta va fi folositor atat pentru soferii care vor sa ocoleasca intru totul Timisoara, facilitand accesul la autostrada direct de pe DN6, cat mai ales traficului g