Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global PULSE, care a avut ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local, conform unui comunicat de presă.
22% dintre participanţii la studiu recunosc că organizaţiile lor nu au adoptat până în prezent o strategie de comunicare pentru social media.
Victor Benady, Director Global pentru Social Media în cadrul Grayling, a precizat: "Decalajul dintre companiile care au o strategie pe social media şi cele care nu au o astfel de strategie este din ce în ce mai mare. Este uimitor faptul că 22% dintre companiile incluse în studiu nu au nicio strategie pe social media, în timp ce la capătul opus, 71% au o strategie complet integrată, care le permite să abordeze într-un mod eficient reputaţia companiei în acest mediu. Ce înseamnă acest lucru pentru cei care nu au o astfel de strategie? Numai în timp vom putea afla ce impact va avea acest lucru asupra companiilor. Mi se pare că îşi asumă un risc imens".
F.A. Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global PULSE, care a avut ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local, conform unui comunicat de presă.
22% dintre participanţii la studiu recunosc că organizaţiile lor nu au adoptat până în prezent o strategie de comunicare pentru social media.
Victor Benady, Director Global pentru Social Media în cadrul Grayling, a precizat: "Decalajul dintre companiile care au o strategie pe social media şi cele care nu au o astfel de strategie este din ce în ce mai mare. Este uimitor faptul că 22% dintre companiile incluse în studiu nu au nicio strategie pe social media, în timp ce la capătul opus, 71% au o strategie complet integrată, care le permite să abordeze într-un mod eficient reputaţia companiei