Cele mai recente nominalizari de manageri "privati" pentru Administratia Porturilor Maritime si Administratia Canalelor Navigabile (companii de stat aflate in subordinea Ministerului Transporturilor) ridica din nou cateva semne de intrebare legate de modalitatea de selectie a candidatilor aflati pe listele scurte, scrie agentia Mediafax.
Doi dintre managerii "privati" propusi in aceasta saptamana la conducerea a doua companii aflate in subordinea Ministerului Transporturilor au functii politice, desi unul dintre obiectivele proiectului "CEO privat la stat" era tocmai depolitizarea companiilor de stat.
Profesorul universitar Lucian Balut, care este si seful organizatiei PSD Constanta, a fost propus pentru functia de CEO al Administratiei Porturilor Maritime. De asemenea, Daniel Georgescu, un consilier local care a fost deja numit director general al companiei de stat Administratia Canalelor Navigabile in luna iunie prin ordin de ministru, este un alt candidat recomandat pentru poᅡzitia de CEO "privat", in cadrul aceleiasi companii.
Ambii au fost propusi de catre consortiul menit sa aduca manageri cu experienta in privat la conducerea acestor companii, format din consultantii de la PwC, head-hunterul George Butunoiu si avocatii de la David&Baias, care primesc 200.000 de euro in urma acestui contract semnat cu ministerul. Cele mai recente nominalizari de manageri "privati" pentru Administratia Porturilor Maritime si Administratia Canalelor Navigabile (companii de stat aflate in subordinea Ministerului Transporturilor) ridica din nou cateva semne de intrebare legate de modalitatea de selectie a candidatilor aflati pe listele scurte, scrie agentia Mediafax.
Doi dintre managerii "privati" propusi in aceasta saptamana la conducerea a doua companii aflate in subordinea Ministerului Transporturilor au functii politice, desi unul d