În acest weekend a avut loc un minunat carnaval iniţiat de asociaţia „Prietenii Operei".
Seara a început, în mod simbolic, chiar cu opera „Bal mascat", de Giuseppe Verdi, pentru ca după ce profesioniştii au încheiat carnavalul de pe scenă, foaierul să se umple de tot soiul de personaje care de care mai colorate şi mai desprinse din poveşti. Fantoma de la Operă (care chiar nu putea lipsi din „mediul" său), toreadori, prinţese, regi, marchize descinse de la decadenta curte a regilor Franţei, cu decolteuri generoase şi toalete sclipitoare, mătuşa Polly din „Tom Sawyer", turci, conţi, gheişe, cowboy, muşchetari, până şi un ofiţer de pe un submarin rusesc, toate au fost personaje într-un „D'ale carnavalului" modern, deşi în viaţa reală joacă roluri mult mai „grele", de oameni de afaceri, oameni de cultură, diplomaţi şi politicieni.
Acţiunea a avut ca scop strângerea de fonduri destinate Operei Naţionale, organizatorii având de gând ca Balul Mascat al Operei să devină un eveniment anual.
Evident că fiind vorba de un bal mascat, s-a organizat ad-hoc şi o paradă a costumelor, toaletele serii fiind supuse atenţiei unui juriu format din Gilda Lazăr, Preşedinte al Asociaţiei „Friends of Opera" (ea însăşi deghizată în Madame de Pompadour), Cătălin Ionescu Arbore (îmbrăcat chiar în costumul unui personaj din opera „Bal mascat"), Directorul Operei Naţionale Bucureşti, şi Andy Lupu, scriitor (mascat în Fantoma de la Operă). Juriul i-a desemnat pe Regele şi Regina Balului: Claudio şi Liliana Perez Paladino, Ambasadorul Argentinei la Bucureşti şi soţia sa, au întrunit cele mai multe sufragii. Regele a purtat un costum otoman, iar Regina un costum medieval. Alte două premii speciale au revenit unui costum de marchiză( aşa numita „marchiză sexy" şi unui chimono cu o poveste extrem de specială. Chimonoul, purtat de doamna Adriana Celibidache a fost cândva ofer