MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL, a finalizat o investiţie de 1,3 milioane de euro în două noi puncte de alimentare amplasate în localitatea Ernei, lângă Târgu-Mureş, şi în oraşul Târgu-Neamţ.
"MOL România îşi urmează strategia de creştere, iar prin deschiderile de la Târgu-Mureş şi Târgu-Neamţ reţeaua noastră a ajuns la 133 de benzinării", spune Kinga Daradics, CEO al MOL România. La momentul preluării mandatului de CEO al MOL România, la jumătatea anului trecut, Kinga Daradics a anunţat un plan de extindere pentru piaţa locală de 70 de noi benzinării până în 2015.
MOL România este a patra cea mai mare companie petrolieră din piaţa locală, după Petrom, Rompetrol şI Lukoil. Afacerile înregistrate de MOL România au ajuns anul trecut la 740,2 milioane de euro, în creştere cu 17% faţă de 2010. În schimb, compania a intrat pe pierderi, înregistrând la finele anului trecut un minus de 3,1 milioane de euro, faţă de profitul de 19,4 milioane de euro din anul 2010, după cum arată datele de la Ministerul Finanţelor.
MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL, a finalizat o investiţie de 1,3 milioane de euro în două noi puncte de alimentare amplasate în localitatea Ernei, lângă Târgu-Mureş, şi în oraşul Târgu-Neamţ.
"MOL România îşi urmează strategia de creştere, iar prin deschiderile de la Târgu-Mureş şi Târgu-Neamţ reţeaua noastră a ajuns la 133 de benzinării", spune Kinga Daradics, CEO al MOL România. La momentul preluării mandatului de CEO al MOL România, la jumătatea anului trecut, Kinga Daradics a anunţat un plan de extindere pentru piaţa locală de 70 de noi benzinării până în 2015.
MOL România este a patra cea mai mare companie petrolieră din piaţa locală, după Petrom, Rompetrol şI Lukoil. Afacerile înregistrate de MOL România au ajuns anul trecut la 740,2 milioane de euro, în creştere cu 17% faţă d