Ofertele de Black Friday sunt deja pregatite de retailerii online ce participa anul acesta la “ziua reducerilor”. Experienta de anul trecut cand aproape toate site-urile “au picat” chiar si zeci de minute in sir le-a dat insa de gandit si toti incearca sa faca ceva pentru a evita aceasta problema.
Un sondaj realizat de Wall-Street.ro anul trecut de Black Friday indica faptul ca aproape jumatate din cei circa 1.000 de respondenti nu au reusit sa cumpere produsele dorite intrucat nu au putut sa se conecteze pe site-urile participante. 16% au spus ca au reusit sa cumpere, dar foarte greu.
Cum incearca sa anticipeze si sa rezolve problemele acestea retailerii participanti?
EvoMag – mutam serverele in cloud
Retailerul online EvoMag a ales ca in ziua de 23 noiembrie sa mute serverele in cloud, special pentru Black Friday. Astfel, Mihai Patrascu, manager al companiei, spera sa evite probleme majore la accesarea site-ului.
Daca anul trecut EvoMag oferea la oferta circa 20 de produse, anul acesta numarul lor a crescut de cinci ori, la circa 100 de produse. Dintre acestea nu lipsesc laptopuri, tablete dar si, in premiera pentru magazin, electrocasnice.
Media reducerilor va fi de 40-50%, cea mai mare reducere urmand a se ridica la 70%, conform lui Patrascu, pentru Wall-Street.ro.
Elefant.ro – pregatim campania de cateva luni
Retailerul online de carte Elefant.ro subliniaza ca pregateste ziua de Black Friday din punct de vedere tehnic de cateva luni “si speram ca previziunile noastre si testele sa ne ajute in a sustine comenzile clientilor nostri”.
Oferta Elefant.ro implica peste 50.000 de produse, majoritatea carti.
WatchShop – serverul, pregatit pentru a sustine trafic de 10 ori mai ridicat
WatchShop, magazin online de ceasuri, intra si el “in hora Black Friday”. Serverul lor, sustin oficialii companie