Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, a incheiat un parteneriat cu Coupons.com, lider european in domeniul promotiilor de cupoane digitale, ce vizeaza lansarea in premiera pe piata din Romania a unei platforme digitale de e-couponing, dedicata promovarii promotiilor prin intermediul cupoanelor online.
Coupons.com Limited este lider european in domeniul promotiilor de cupoane digitale, subsidiara a companiei americane Coupons.com Incorporated, lider mondial in solutii de e-marketing prin intermediul cupoanelor online.
Lansarea platformei digitale de e-couponing este o premiera absoluta in Romania si corespunde dinamicii accentuate a segmentului de shopper marketing si de digital marketing pe plan local, permitand brandurilor sa se faca mai bine cunoscute potentialilor clienti, care vor avea la dispozitie un instrument aditional de marketing. Proiectul lansat de catre Wave Division va fi coordonat de Bogdana Baltasiu, business development director, fost client service manager la Nielsen, care va avea responsabilitati de coordonare si dezvoltare a noului serviciu de e-couponing.
Noua platforma digitala initiaza in acelasi timp un proces de educare a pietei, prin conectarea marketingului digital la comportamentul si preferintele cumparatorilor anterior procesului de cumparare (pre-shopper marketing). Cele mai recente studii de specialitate releva cresterea duratei alocate de consumatori planificarii sesiunii saptamanale de shopping, anterior vizitei din magazin si nu doar in mediul offline, ci si in cel online. Un studiu efectuat de Wave Division in februarie 2012, prin care au fost intervievati un numar de 3007 cumparatori cu acces online, releva faptul ca 70% dintre acestia isi planifica sesiunile de shopping, iar 51% iau in calcul promotiile si reducerile existente in alcatuirea cosului