Cu un simplu click vom putea semnala avariile apărute pe strada noastră sau vom putea marca ambuteiajele din trafic, toate aceste sesizări urmând să ajungă în timp real la regiile sau instituţiile responsabile să le rezolve.
Reprezentanţii Primăriei Braşov ne garantează că, începând de luni, orice sesizare legată de activităţile de pe domeniul public sau de serviciile municipalităţii se va rezolva mult mai repede şi cu siguranţă va primi un răspuns. Dacă, până acum, mai puteam avea surpriza neplăcută ca sesizarea noastră cu privire la o avarie să fie soluţionată abia după mai multe insistenţe la dispeceratul regiei implicate, de luni, lucrurile vor fi mai atent monitorizate, datorită Dispeceratului Tehnic Integrat înfiinţat la Primăria Braşov.
Orice lucrare va fi semnalată pe hartă
Este primul dispecerat de acest gen din ţară, iar prin intermediul acestuia, sesizările cu privire la conductele sparte, iluminatul public nefuncţional sau problemele de funcţionare a transportului în comun vor ajunge mult mai repede la urechile celor care trebuie să ia măsuri pentru a le rezolva. Furnizorii de utilităţi sau firmele care execută lucrări pe domeniul public vor marca pe această hartă zonele în care se desfăşoară astfel de lucrări şi perioada în care domeniul public va fi afectat. Tot pe această hartă vor fi postate informaţii referitoare la închiderea unor străzi sau introducerea unor restricţii de circulaţie, cu toate datele necesare.
„Odată cu finalizarea implementării acestui proiect putem spune că braşovenii vor avea acces la un instrument facil în rezolvarea problemelor sesizate pe domeniul public, dar şi o informare, în timp real, a stadiului de soluţionare a unei solicitări adresate primăriei. De asemenea, începând de acum fiecare constructor, fiecare reţelist va trebui să îi informeze pe cetăţenii municipiului Braşov cu privire