Pe 620 de propietati din Marea Britanie au fost instalate detectoare pentru turistii galagiosi, intr-o incercare a hotelierilor de a micsora despagubirile platite clientilor care se plang de galagia din imobilul in care au innoptat.
Cand se atinge un anumit numar de decibeli, detectorul da alarma, iar turistii cazati inteleg ca trebuie sa mai "taie" din sonorul vocii. Initiativa apartine lantului BPremier Inn, cu 620 de imobile pe teritoriul Marii Britanii, relateaza The Australian.
Andy Harrison, reprezentant al lantului hotelier, a declarat ca s-au incercat multe alte idei pentru a reduce la tacere clientii zgomotosi, inclusiv oferirea de acadele celor care se intorceau tarziu din oras, pentru a-i tine ocupati.
In urma cu cativa ani, un alt lant hotelier, Travelodge, angajase oameni care sa patruleze pe hol si sa atentioneze clientii cand zgomotul depasea limita bunului simt.
Pe 620 de propietati din Marea Britanie au fost instalate detectoare pentru turistii galagiosi, intr-o incercare a hotelierilor de a micsora despagubirile platite clientilor care se plang de galagia din imobilul in care au innoptat.
Cand se atinge un anumit numar de decibeli, detectorul da alarma, iar turistii cazati inteleg ca trebuie sa mai "taie" din sonorul vocii. Initiativa apartine lantului BPremier Inn, cu 620 de imobile pe teritoriul Marii Britanii, relateaza The Australian.
Andy Harrison, reprezentant al lantului hotelier, a declarat ca s-au incercat multe alte idei pentru a reduce la tacere clientii zgomotosi, inclusiv oferirea de acadele celor care se intorceau tarziu din oras, pentru a-i tine ocupati.
In urma cu cativa ani, un alt lant hotelier, Travelodge, angajase oameni care sa patruleze pe hol si sa atentioneze clientii cand zgomotul depasea limita bunului simt.