2,43 milioane de români vor să cumpere ceva în „vinerea neagră”
Peste 4,1 milioane de români se pregătesc de ziua celor mai mari reduceri (Black Friday), din data de 23 noiembrie 2012, de două ori mai mulţi decât anul trecut, peste 59% dintre aceştia manifestându-şi intenţia de a cumpăra produse în această zi, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown.
La prima ediţie a zilei cu cele mai mari reduceri din an, adusă anul trecut în România de eMAG, circa două milioane de români au vânat ofertele retailerilor online şi offline. Anul acesta, interesul publicului faţă de această zi s-a dublat, 4,1 milioane de români urmărind pe 23 noiembrie promoţiile retailerilor. Dintre aceştia şi-au manifestat intenţia de cumpărare 59,3%, respectiv 2,43 milioane de români, se arată în studiul menţionat. Black Friday pare să fi devenit peste noapte o febră naţională.
Foto: Reduceri peste tot. Pe lângă retailerii de electrice şi electrocasnice - eMag, evomag, koyos.ro, Flanco, Domo, Altex - reduceri vor oferi şi hypermarketurile. De asemenea, reduceri oferă şi unele agenţii de turism, producători de vopseluri, anumiţi dezvoltatori imobiliari. 2,43 milioane de români vor să cumpere ceva în „vinerea neagră”
Peste 4,1 milioane de români se pregătesc de ziua celor mai mari reduceri (Black Friday), din data de 23 noiembrie 2012, de două ori mai mulţi decât anul trecut, peste 59% dintre aceştia manifestându-şi intenţia de a cumpăra produse în această zi, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown.
La prima ediţie a zilei cu cele mai mari reduceri din an, adusă anul trecut în România de eMAG, circa două milioane de români au vânat ofertele retailerilor online şi offline. Anul acesta, interesul publicului faţă de această zi s-a dublat, 4,1 milioane de români urmărind pe 23 noiembrie promoţiile retailerilor. Dintre ace