În campaniile electorale se toarnă bani cu nemiluita, însă, de când sunt eu conștient pe persoană fizică, n-am auzit un slogan de campanie inteligent. Chiar nu găsesc băieții deștepți de prin partide o firmă care să le facă o campanie publicitară, căci asta e în fond și la urma urmei? De fapt, la ce folosesc sloganurile astea? O să ziceți că sunt tâmpite pentru că grupul lor țintă este format din tâmpiți. Dar tâmpiții votează după cozonaci, mici, ajutoare, nu după slogan. Arătați-mi mie un votant care, după ce vede un slogan de campanie, zice: e clar, cu ăștia votez!
Cel mai tare, de departe, e ăla cu care au venit inteligenții de la autoritatea electorală: Dă un refresh la fază gen votează. Cică e pentru tineri. Tineri cu dizabilități mintale serioase? Cu capacitate intelectuală limitată? Păi, în primul rând, propoziția aia n-are niciun sens. Unde dreacu’ să dai refresh? În al doilea rând, „gen” e poziționat greșit. Corect ar fi: Autoritatea Electorală Permanentă este gen penibilă. ARD-ul repornește inima României. N-are absolut niciun sens. Mai mult, eu am învățat la școală că inima României este reprezentată de Carpați. Păi la turism a fost Elena Udrea! Ce să înțeleg, că a explorat Grădina Carpatică atât de mult încât s-a ales praful de ea și trebuie repornită? La fel de dubioasă e și aia cu ARD-ul are 75% oameni noi. Ca să arate mai profi, aș fi pus 76,4%, conform studiilor interne bla-bla. De fiecare dată când văd afișul ăla nu știu cum se face, dar prin minte nu-mi trece decât că numai ăia 25% oameni vechi contează. USL vrea dreptate până la capăt. Până la capătul cui? La capătul drumului? Dar poți să ai dreptate numai până la jumătatea drumului? Poate un sfert de dreptate? Ori e dreptate, ori nu e.
În fine, eu rămân la părerea că sloganurile astea nu contează deloc pentru votantul român, dar dacă tot trebuie să fie, eu i-aș angaja pe redactorii