"Anul acesta va fi spectacol", au promis cei care s-au înscris în cursa unui...să îi zicem eveniment, ”furat” din Occident, dar făcut pe tipic românesc. Cu alte cuvinte, alandala! Deoarece mulți români au înțeles ca Black Friday înseamnă că TOTUL va fi redus.
Mai ales la haine se așteptau românii la reduceri, deoarece, de ce să nu recunoaștem, poporul nostru este fițos, și așteaptă cu sufletul la gură reducerile ca să se îmbrace ”de firmă”. Acest lucru, combinat cu faptul că mulți nu au înțeles că BF („Biii-ief”, cum deja a fost prescurtat, în stil american) nu începe joi-spre vineri la miezul nopții și se termină vineri seara, ci continuă tot weekend-ul. Și luni, dacă nu știați, ne aşteaptă altă pleaşcă: la nivel mondial este Cyber Monday! Reduceri în special la produsele electrice și electrocasnice, iar magazinele de profil din România probabil se vor trezi abia marți că puteau face ceva și în sensul CM, („Sii-iem”, în traducere liberă)
Neagră și redusă
Reduceri masive la calculatoare, monitoare, laptop-uri și componente calculator second hand, bătaie pe ciocane, șurubelnițe și drujbe, bătaie care a început încă de joi la supermarketurile din țară... Până vineri seara se estimează că unul din cinci bucureșteni își cumpărase un televizor. Pe următoarele locuri se situează, conform primelor estimări, sculele de reparaţii casnice, hainele de firmă şi ... distracţia în cluburi! Sărbătoarea reducerilor la români. Ţepe şi oferte de Black Friday
Magazinele reale (și nu online) au intrat ”în joc” abia la miezul zilei de vineri. Nici Târgul de carte din Capitală nu s-a lasat mai prejos lansând anunţul „Black Friday la Gaudeamus, reduceri suplimentare de preţuri faţă de cele practicate în celelalte zile ale Târgului”! Și tot vineri magazinele cu pretenţii în comunicare au început să dea, celor din baza de date, SMS