Celebra pagina de Facebook cu peste 50 milioane de fani si contul de pe Twitter cu aproximativ 15 milioane de followers ale lui Cristiano Ronaldo nu sunt gestionate de fotbalistul portughez in persoana.
Avand o comunitate atat de bogata, cel mai important fotbalist din lume, lusitanul gruparii Real Madrid, Ronaldo, lasa gestionarea comunicarii sale pe cele doua retele de socializare, ca, de altfel, multi jucatori, in grija profesionistilor.
Si daca va intrebati cine este omul care raspunde astazi de cea mai mare retea de socializare a sportului, ei bine, el este inevitabilul Jorge Mendes, agentul lui CR7, potrivit Sportune.
De pe site-ul spaniol "Diario Gol" aflam ca, de fapt, de imaginea lui Cristiano Ronaldo pe internet se ocupa "Polaris Sport" si ca aceasta apartine in egala masura universului lui "GestiFute", faimoasa companie a agentului Jorge Mendes.
Aceasta numara 83 de clienti din lumea fotbalului, pentru un portofoliu de jucatori estimat la peste 500 milioane de euro, cel mai important din lume.
Pagina de Facebook a lui Ronaldo, criticata
Strategia de comunicare a lui CR7 pe retelele de socializare a fost deseori criticata. Eficacitatea de a avea o comunitate consecventa nu mai este de demonstrat.
In schimb, tendinta de a prezenta, adesea, mai intai sponsorii si nu adevarata sa viata de zi cu zi, opiniile sale, primul scop principal al retelelor Facebook si Twitter, e de judecat.
De amintit ca la sfarsitul lui octombrie, presa spaniola a transmis vestea ca Ronaldo este in cautarea unui agent de imagine. Publicitatea este un subiect cu adevarat de mare actualitate pentru CR7.
Celebra pagina de Facebook cu peste 50 milioane de fani si contul de pe Twitter cu aproximativ 15 milioane de followers ale lui Cristiano Ronaldo nu sunt gestionate de fotbali