Nina Ricci, femeia romantica, visatoare, eleganta, rafinata, este cea care a creat o marca haute-couture si de parfumuri, printre cele mai mari din lume. Dupa aproximativ un secol de existenta, brandul Ricci este inca in actualitate.
Initial, a fost pasionata de couture (de la 13 ani), iar dupa ce a capatat destula experienta in domeniu, a hotarat sa-si deschida propria casa de moda, conform Web Libre.
Maria Adelaide Nielli se casatoreste cu Luigi Ricci, devenind Nina Ricci. Astfel, Casa Ricci isi face aparitia in lumea haute-couture, in care stilul dominant al epocii era cel al femeii baietoase.
Nina Ricci isi exprima caracterul romantic prin creatiile sale, adevarate opere de arta care vor fi apreciate de populatia feminina pariziana, dar si de barbatii orbiti de frumusetea si rafinamentul unui nou gen de femeie.
Primul magazin il deschide in 1932 si ocupa rapid mai mult de 11 etaje ale unui imobil. Creatiile Ricci nu inceteaza sa fascineze lumea femeilor. Ea concepe rochii pe care le lucreaza direct pe manechine, cu finisaje impecabile, din materiale de lux, alese cu mare grija.
Odata cu angajarea noului stlist belgian Jules-Francois Crahay, Casa Ricci se lanseaza si pe piata masculina (realizand imbracaminte pentru barbati), ajungand sa capete renume international. Faimosul "tailleur" Crocus, semnat Crahay, ramane una dintre cele mai bune si apreciate piese de catre amatorii de moda.
Celebritatea este asigurata odata cu lansarea colectiei de parfumuri: "Pomme d'Amour", "Fille d'Eve", "Coeur joie", "Capricci", "Farouche" si, mai ales, "L'Air Du Temps" (1948).
Urmeaza un nou produs, atunci cand alt stilist, Lars Nielsen, isi face aparitia pe "scena" Ricci. Este vorba de ochelarii Nina Ricci, ce vor fi bucuria doamnelor. Rame clasice sau nu, rafinate si discrete, cum ar fi cele din c