Austriecii de la Frey Wille, specializați în bijuterii inspirate din artă, estimează că perioada sărbătorilor de iarnă va aduce un nou maxim de vânzări – “de 6-7 ori mai mari față de o lună obișnuită”, speră Andreea Matei, Country Manager al Frey Wille în România. La finalul lui 2012, vânzările celor două magazine Frey Wille din țară vor depăşi milionul de euro.
După un vârf al vânzărilor în primăvară, în 1 și 8 Martie şi de Paşti, urmează al doilea sezon de vârf pentru Frey Wille, compania din Austria care pune în centrul fiecărei bijuterii email-ul (sticlă lichidă, aplicată în mai multe straturi. Procesul de măcinare, aplicare, curățare și ardere include peste 80 de etape. Bucata de email obținută este fixată într-o montură placată cu aur, paladiu sau rodiu).
“Luna aceasta este extrem de importantă pentru noi, ca de altfel pentru întreaga piață de retail. Așteptăm o creștere spectaculoasă a vânzărilor’, spune Andreea Matei, Country Manager al Frey Wille în România. “Cei din Viena îmi spun mereu că Bucureştiul parcă n-ar fi din România. Nu se aştepta nimeni la o evoluţie aşa spectaculoasă aici. Nu am simţit criza. Absolut orice investiţie am făcut până acum în România a fost recuperată”, continuă Andreea Matei.
Mai exact, magazinul deschis în noiembrie 2009, pe Calea Victoriei, a atins pragul de rentabilitate (break-even) după numai șase luni, iar cel deschis, în primăvara acestui an, în Băneasa Shopping City, a ajuns la echilibru financiar după numai două luni de la deschidere. Mai mult, din punct de vedere al cifrei de afaceri, cele două magazine din România se află în primele 30 de locații din cele 95 deținute de compania austriacă în întreaga lume.
“În Băneasa, statistic vorbind, cele mai mari vânzări se fac marţea, între orele 10 :00 şi 12 :00, nu în weekend, cum ar fi de aşteptat», face Matei o paranteză. Când vine vorba de preferinț