Târgurile de produse alimentare Indagra şi Alimenta, expoziţia de bunuri de larg consum Tibco şi târgurile de produse tradiţionale au atras în acest an cei mai mulţi vizitatori la Romexpo, care a organizat 46 de târguri şi expoziţii la care au venit aproximativ 300.000 de persoane.
"Rezultatele înregistrate de-a lungul acestui an au evidenţiat o creştere cu 30% în materie de firme expozante, respectiv suprafaţa expoziţională închiriată comparativ cu anul 2011, când au fost organizate 38 de târguri, în cadrul cărora au participat 2.000 de firme expozante, fiind vizitate de 230.000 de persoane", a declarat agenţiei MEDIAFAX Mariana Suciu, directorul general al Romexpo.
În acest an, Romexpo a organizat un număr record de evenimente, respectiv 46 de târguri şi expoziţii, care au reunit peste 2.600 de firme din 43 de ţări şi un număr de 300.000 de vizitatori.
Târgul internaţional de bunuri de larg consum (Tibco) desfăşurat în perioada 31 mai-3 iunie, concomitent cu Târgul de produse tradiţionale şi artizanat şi Kidex (expoziţie de produse şi servicii pentru bebeluşi, copii, viitoare mămici şi părinţi) a atras cei mai mulţi vizitatori, respectiv 90.000.
Alimentele au fost şi ele un punct de atracţie pentru aproximativ 50.000 de vizitatori care au trecut porţile Romexpo în perioada 31 octombrie-4 noiembrie pentru Indagra (agricultură, horticultură, viticultură şi zootehnie), Alimenta (târg internaţional pentru industria alimentară), Expo Drink & Wine (târg de vinuri şi băuturi alcoolice) şi Târgul de produse tradiţionale.
Târgul de turism, TMA (Festival de spiritualitate, medicină alternativă şi terapii complementare) şi un târg de produse tradiţionale au adus la Romexpo în perioada 15-18 martie circa 25.000 de vizitatori. Un număr similar au trecut porţile centrului expoziţional în intervalul 11-13 mai, atraşi de ofertele de angajare de l