După ce Primăria Timişoara s-a arătat dispusă să cheltuie peste 500.000 de lei cu distribuirea şi tipărirea Monitorului Primăriei, la sfârşitul săptămânii trecute a anunţat atribuirea contractului de distribuire a acestui periodic, în urma unei proceduri cu doar doi participanţi. Anul trecut, în urma unei licitaţii similare, s-a arătat doar un singur întreprinzător interesat de acest contract. În plus, acuză unii consilieri locali, orice iniţiativă bună, venită din partea consilierilor locali, este “confiscată” de staff-ul Primăriei şi prezentată ca success propriu.
Jumătate de milion de lei pentru tipărire şi distribuţie
În urmă cu câteva săptămâni Primăria Timişoara a făcut publice două intenţii de achiziţie legate de ziarul oficial al Municipalităţii timişorene, Monitorul Primăriei.
Primăria Timişoara se arăta dispusă să ofere suma de 367.000 de lei pentru contractul de servicii de tipărire a acestui ziar şi a broşurilor informative pentru cetăţeni. La această intenţie de achiziţie se mai adaugă o a doua, legată de serviciile de distribuţie a Monitorului Primăriei, pentru care Municipalitatea este gata să ofere suma de 175.000 de lei. Împreună, cele două contracte valorează peste jumătate de milion de lei.
Între timp, unul dintre aceste contracte s-a atribuit. Este vorba de contractul de distribuire a acestui ziar, adjudecat pentru suma de 174.000 de lei, în urma unei proceduri de atrribuire de care s-au arătat interesate doar două firme.
Nemulţumiri legate de stilul de mediatizare
Tipărit de ani buni într-un tiraj destul de mare şi distribuit gratuit în Timişoara, Monitorul Primăriei a dus, în ultimii doi ani cel puţin, la numeroase discuţii legate de subiectele şi modurile de mediatizare. Astfel, au existat consilieri locali care au apreciat că în majoritatea cazurilor articolele din Monitor oglindesc acti