Poate aude şi CNA din România: SUA au dat o lege care precizează că volumul sonor al reclamelor de la Tv trebuie să fie la nivelul celui al programului în timpul căruia sunt transmise.
Legea adoptată de Congres a intrat în vigoare joi. Noua prevedere a legii denumite CALM (Commercial Advertisement Loudness Mitigation Act) cere ca “reclamele să aibă acelaşi volum sonor cu al programelor pe care îl însoţesc”, a precizat Comisia federală pentru comunicaţii (FCC), subliniind că este vorba de “o decizie majoră ce elimină una dintre problemele cele mai persistente din epoca televiziunii, reclamele zgomotoase”.
FCC este însărcinată cu aplicarea noii reglementări, ce priveşte toate canalele de televiziune, tradiţionale, prin cablu ori satelit, transmite Moldpres. Legea în acest sens a fost adoptată anul trecut şi a acordat canalelor un răgaz de un an pentru a lua măsurile necesare.
FCC a mai notat că reclamaţiile telespectatorilor având ca obiect amplificarea sunetului la televizor în timpul reclamelor “au început practic de la naşterea televiziunii” şi acesta constituie unul din motivele majore de reclamaţii din 2002, când a fost inaugurat un call-center în acest scop.
Poate aude şi CNA din România: SUA au dat o lege care precizează că volumul sonor al reclamelor de la Tv trebuie să fie la nivelul celui al programului în timpul căruia sunt transmise.
Legea adoptată de Congres a intrat în vigoare joi. Noua prevedere a legii denumite CALM (Commercial Advertisement Loudness Mitigation Act) cere ca “reclamele să aibă acelaşi volum sonor cu al programelor pe care îl însoţesc”, a precizat Comisia federală pentru comunicaţii (FCC), subliniind că este vorba de “o decizie majoră ce elimină una dintre problemele cele mai persistente din epoca televiziunii, reclamele zgomotoase”.
FCC este însărcinată cu aplicarea n