Gruparea spaniolă încasează 20 de milioane pentru două sezoane de la ţara caucaziană, care ţinteşte organizarea J.O. din 2020
Atletico Madrid a dat peste o mină de aur. De fapt, peste un zăcământ de petrol şi gaze naturale. Debutul de sezon a prins-o fără sponsor pe tricou, dar gruparea madrilenă a semnat la începutul lunii un contract bănos cu o...ţară, după „modelul“ Qatar, care îi prieşte Barcelonei. „El Derbi“ din 2 decembrie, cu Realul, a fost primul în care Falcao&Co. au promovat imaginea „ţării de foc“ din Caucaz, iar valoarea contractului, potrivit celor de la „As“, este de 20 de milioane de euro, pe două sezoane. Înţelegerea între părţi este una extinsă, şi permite colaborări în domeniul financiar, comercial şi sportiv. Nu este exclus să vedem, la un moment dat, pe pieptul lui Falcao&Co, numele companiei petroliere de stat din Azerbaidjan, SOCAR. Tot ca parte a contractului, Atletico va juca un amical în fosta ţară sovietică în 2013, când va participa şi la deschiderea unei şcoli de fotbal la Baku.
Criză de sponsori
Nume important în Spania, Atletico a avut probleme totuşi, în ultima perioadă, în găsirea unui sponsor mărinimos. În cea mai mare parte a sezonului trecut n-a avut reclamă pe tricou, iar în opt din ultimele nouă etape a promovat imaginea unui lanţ hotelier din Turcia, Rixos Hotels Group. Excepţia a fost returul lui „El Derbi“, pentru care „alb-roşii“ au semnat un contact cu compania chineză de telecomunicaţii Huawei. Au existat şi oferte picante, refuzate însă de Atletico. Spre exemplu, cea de la Ashley Madison, un site de nişă care încurajează relaţiile extraconjugale!
pe sezon primeşte Barcelona de la Qatar Foundation
Totul pentru J.O. din 2020
Azerbaidjanul apelează la o campanie de promovare agresivă şi pune la bătaie fonduri nelimitate pentru a dovedi că poate organiza Jocuri