Opt locuri de muncă sunt vacante la nivelul Primăriei Zalău şi a SC Citadin SRL, firmă aflată în subordinea Consiliului Local. Consilierii au aprobat, în şedinţa ordinară de luni, 17 decembrie, două proiecte de hotărâre privind organigrama şi statutul de funcţii din cele două structuri.
Cele mai multe locuri sunt disponibile la SC Citadin SRL Zalău. “Organigrama şi statutul de funcţii supuse spre aprobare modifică numărul total de posturi, modificări determinate de necesităţi de ordin practic, semnalate în ultima perioadă, în special în modul de organizare al diferitelor compartimente, dar şi de înfiinţarea unui nou serviciu în cadrul unităţii. Numărul total de funcţii propuse este 241, din care: 170 muncitori, şase personal administrativ şi pază, 43 personal Tesa şi 22 personal industrial productiv, maiştrii şi şefi de echipă”, se arată în proiectul aprobat de consilieri.
Mai exact, este vorba de serviciul de iluminat public din municipiu. Începând de luna trecută, odată cu încheierea perioadei contractuale pentru firma care avea în administrare sistemul de iluminat public, atribuţiile au fost delegate firmei SC Citadin SRL Zalău. Prin urmare, la nivelul societăţii a fost necesară înfiinţarea unui nou serviciu care să aibă în administrare iluminatul public din municipiu. Acesta va funcţiona cu un număr total de şase angajaţi, crescând numărul de posturi al firmei de la 234 la 241. “Înfiinţarea serviciului privind administrarea iluminatului public din oraş presupune angajarea unor persoane calificate, întrucât activitatea presupune cunoştinţe de specialitate. Nu mi se pare că numărul de posturi alocate este unul mare, ţinând cont de volumul de muncă”, a afirmat primarul Zalăului, Radu Căpâlnaşiu.
În privinţa organigramei primăriei, structura actuală de personal este de 260 de posturi, dintre care trei demnitari, 208 funcţii publice şi 49 person