Consilierii judeţeni au aprobat ieri, într-o şedinţă ordinară de lucru, noua locaţie pentru sediul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Mureş, care se va muta din imobilul situate pe strada Călăraşilor nr. 26-28 pe strada Primăriei nr. 2 Târgu-Mureş.
O instituţie, două clădiri
Prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr. 3 din 20 ianuarie 2005 s-a aprobat înfiinţarea Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Mureş (DJEP), instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Consiliului Judeţean Mureş, stabilindu-se sediul în Târgu-Mureş, strada Călăraşilor nr. 26-28, iar prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr. 9 din 20 ianuarie 2005 s-a stabilit transmiterea dreptul de administrare asupra spaţiilor, trei birouri, din strada Călăraşilor nr. 26-28 în sarcina DJEP Mureş. “Datorită lipsei unor spaţii adecvate, până în prezent instituţia şi-a desfăşurat activitatea, în două clădiri, pe strada Călăraşilor – serviciul de evidenţă a persoanelor şi în sediul Consiliului Judeţean Mureş – serviciul de stare civilă, biroul financiar, informatic şi administrativ şi compartimentul juridic, resurse umane şi relaţii publice”, a precizat Codruţa Sava, director execuiv al DJEP Mureş.
Spaţiu gratuit pentru cinci ani
Potrivit acesteia, pentru buna desfăşurare a activităţilor Direcţiei s-au efectuat demersuri pentru acordarea unui spaţiu în care, toate serviciile, birourile şi compartimentele să coexiste împreună, avându-se în vedere faptul că activităţile desfăşurate pe linie de stare civilă şi evidenţa persoanelor sunt strâns legate între ele. “Prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr. 136 din 29 noiembrie 2012 pentru stabilirea unor măsuri privind administrarea unui imobil aflat în domeniul public al judeţului şi în administrarea Consiliului Judeţean Mureş, s-a aprobat darea în folosinţă gratuită, pe o perioadă de cinci ani, a unor