Revelionul bate ghinionul, cu Dan Negru, a fost cel mai vizionat program în noaptea dintre an. Este al 13-lea Revelion consecutiv în care Dan Negru este lider de audiență cu programul dintre ani.
Pe intervalul de difuzare al emisiunii (21.35-2.00), Antena 1 a fost pe primul loc după media de telespectatori pe minut. Distanța dintre Antena 1 și Pro TV a fost mai mică în mediul urban (50.000 de telespectatori pe minut). La nivel național, între Revelionul lui Negru și Pro TV au fost 300.000 de telespectatori pe minut.
NAȚIONAL: Aproape 2,1 milioane de telespectatori pe minut la Negru, 1,8 milioane pe Pro TV.
URBAN: 1,07 milioane de telespectatori pe minut la Antena 1, pe Pro TV 1,02 milioane.
SEGMENTUL COMERCIAL. Targetul comercial (persoane între 18 și 49 de ani) a fost al Pro TV. Pe intervalul lui Dan Negru, pe Pro TV erau în fiecare minut 610.000 de telespectatori din acest target (11 rating). Pe Revelionul Antenei erau 461.000 (8,3 rating)
Kanal D, cu o ediție specială Roata norocului, a fost pe locul trei în audiență, iar programul de pe TVR 1 s-a clasat pe locul patru.
Românii au ascultat muzică populară în noaptea dintre ani. La nivelul întregii țări, Etno TV a fost pe locul cinci. Și la orașe s-a auzit muzica populară, iar Etno a fost puțin mai jos, pe locul șapte.
Audiența posturilor TV pe intervalul emisiunii Revelionul bate ghinionul (21.35-2.00):
Revelionul bate ghinionul, cu Dan Negru, a fost cel mai vizionat program în noaptea dintre an. Este al 13-lea Revelion consecutiv în care Dan Negru este lider de audiență cu programul dintre ani.
Pe intervalul de difuzare al emisiunii (21.35-2.00), Antena 1 a fost pe primul loc după media de telespectatori pe minut. Distanța dintre Antena 1 și Pro TV a fost mai mică în mediul urban (50.000 de telespectatori pe minut). La nivel național, între Revelionul