George Kyriazis, managerul general al Toyotei în România, spune că la noi ar trebui să se vîndă anual 150-200.000 de maşini noi. Ce s-a întîmplat în anii trecuţi, recordul fiind de 350.000 de unităţi, s-a datorat unui “boom al creditelor”.
A venit în România acum 13 ani pentru a pregăti sosirea celui mai important brand japonez de maşini . Din 2006, conduce Toyota România. E grec, e căsătorit cu o bulgăroaică şi spune că prea bătrîn să mai înveţe româneşte. Vrea ca celebra marcă japoneză, cea mai bine vîndută în lume, să devină numărul 1 la noi şi în Europa
- Toyota GT86, "Car of the Year 2012" în opinia celor de la TopGear. Nu e o maşină obişnuită.
- GT 86 se adresează unui public specific. În privinţa vînzărilor acestui model, potenţialul e limitat pentru că, v-am zis, publicul lui este aparte.
- Ce fel de maşină este modelul GT 86?
- Este o maşină care satisface plăcerile entuziaştilor, a oamenilor care se bucură atunci cînd conduc o maşină sport şi care vine la un preţ rezonabil.
- Aţi început bine 2013.
- Este un început fantastic pentru Toyota. Am luat acest premiu prestigios. Vrem ca în noul an, Toyota să readucă un zîmbet pe chipul clienţilor noştri.
Nu citeşte revistele auto
- Vă place brandul TopGear?
- Nu urmăresc revistele auto.
- Nu?
- Nici TopGear şi nici altele.
- De ce?
- N-am timp. Îmi place emisiunea, o urmăresc la TV de fiecare dată cînd mă nimeresc. Este o combinaţie de divertisment şi lucruri interesante despre maşini. Învăţăm multe lucruri şi ne distrăm.
- Sînteţi de origine greacă. De ce Toyota?
- în 1991, după ce mi-am vîndut compania pe care mi-o înfinţasem cu trei ani în urmă, am început să-mi caut un job.
- Şi a fost Toyota?
- Da, am ajuns director de marketing la divizia de autovehicule comerciale Toyota Grecia. Acum, am 21 de ani de Toyo