Discovery a resimțit puternic ieșirea din grila RCS și a operatorului DTH Digi. Paginademedia.ro vă prezintă audiențele lunii decembrie, prima în care Discovery nu a fost disponibil pentru aproximativ trei milioane de abonați.
Audiența postului Discovery Channels-a înjumătățit față de luna noiembrie. Și Animal Planet, post tot din portofoliul Discovery, a pierdut seara peste jumătate dintre telespectatori.
Cifrele, în continuare:
Când Discovery era disponibil și pe rețele RCS, la postul de documentare se uitau seara, în Prime Time, în fiecare minut, aproape 30.000 de telespectatori din mediul urban. În decembrie, când a fost scos de pe RCS, Discovery era urmărit de 12.000 de telespectatori în fiecare minut.
După media pe toată ziua, Discovery a înregistrat, în decembrie, 7.000 de telespectatori în fiecare minut.
La Animal Planet scăderea este vizibilă seara: 5.000 de telespectatori pe minut în Prime Time în decembrie, față de 9.000 în noiembrie, lună când era și pe RCS.
În clasamentul de audiență, scăderea Discoverya pus postul, în luna decembrie, pe locul 32 seara, față de 24 în luna noiembrie.
Audiența Discovery Channel și Animal Planet în noiembrie și decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
Audiența Discovery Channel și Animal Planet în noiembrie și decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
În Prime Time, Discovery a fost în luna decembrie pe locul 32, față de 24 în noiembrie, când era și pe RCS. Scăderea e comparabilă și după media pe zi.
Audiența Discovery Channel și Animal Planet în noiembrie și decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
Audiența Discovery Channel și Animal Planet în noiembrie și decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
NOIEMBRIEMii p